dinsdag 9 augustus 2011

Fashion Question: Ben jij een broeken meisje of een jurkjes meisje?

Ik stel jullie regelmatig vragen op beautygebied, maar ik had ook genoeg vragen die gericht zijn op fashion, vandaar ook deze nieuwe rubriek. Naast de Beauty Question rubriek, heb ik nu de Fashion Question bedacht. Om gelijk maar goed te beginnen, heb ik een leuke fashion vraag bedacht. De vraag luidt: Ben jij een broeken meisje of een jurkjes meisje? Deze vraag is mij geregeld gesteld, vaak ben je een meisje die óf vaak jurkjes draagt, óf juist alleen maar broeken. Dus ik ben erg benieuwd, hoe dat bij jullie zit.

Wanneer ik naar mezelf kijk, vind ik deze vraag wel heel erg lastig. Maar als ik echt moet kiezen, tussen de broeken en de jurkjes. Dan ga ik denk ik toch voor de jurkjes, ze zitten namelijk veel lekkerder. Ik ben trouwens niet echt van de blote benen, dus het liefst draag ik er wel een panty of een legging onder. Wat ik trouwens ook vaak draag zijn jeans leggins, daar draag ik dan gewoon een lange top, blouse of tuniek op. Dit draag ik eigenlijk nog vaker dan echt een jurkje. Maar eigenlijk zit het een beetje tussen een broek en jurkje in, want ik draag de legging niet als broek. Als je snapt wat ik bedoel ;)

Ik ben ontzettend benieuwd wat jullie het liefst dragen, ben je meer van de broeken of draag je liever jurkjes? Let me know!

Lots of love, Lotte