donderdag 18 augustus 2011

Fashion Question: Wat is je favoriete sieraad en waarom?


Ik ben gek op al mijn sieraden die ik heb en ik draag eigenlijk elke dag wel sieraden. Ik heb sieraden die ik voor een paar euro bij de Six of bij de H&M shop, maar ook duurdere sieraden. Sieraden zeggen iets over een persoon, over wie je bent en hoe je je voelt. Wanneer ik een sieraad draag, probeer ik daar zo min mogelijk andere sieraden bij te combineren, zodat alle aandacht naar die sieraad gaat. Ik draag vaak lange kettingen, omdat ze een outfit compleet kunnen maken. Maar ik draag ook geregeld armbanden. Lees verder om er achter te komen wat mijn favoriete sieraad is en waarom.


Mijn meest favoriete sieraad is deze pandora armband. Ik kreeg deze pandora armband drie jaar geleden op mijn verjaardag. Deze armband is mijn favoriet, omdat hij vol herinneringen zit. Elke bedel heb ik van iemand gekregen en zit een bepaalde gedachte achter, dat maakt deze armband zo bijzonder. Ik draag hem niet dagelijks, maar gewoon wanneer ik er zin in heb. Maar toch betekend deze armband het meest voor mij. Dit is trouwens ook mijn duurste sieraad die ik heb, ook daarom ben ik er heel zuinig op.

Ik ben erg benieuwd naar jullie favoriete sieraad en waarom? Laat het me weten in een reactie!

Lots of love, Lotte