maandag 1 augustus 2011

Favorieten van Juli 2011


De maand Juli hebben we alweer achter ons gelaten, daarom is het weer tijd voor mijn favorieten van de afgelopen maand. Ik had dit in eerste instantie opgenomen in een filmpje, maar ik was niet helemaal tevreden met het filmpje zelf. Daarom laat ik jullie mijn favorieten van Juli, vandaag in foto's zien. Ik hoop natuurlijk dat jullie hier met even veel plezier naar zullen kijken! Ik heb een aantal mooie producten ontdekt, de afgelopen maand. Lees daarom snel verder.



In mijn favorieten van Juli heb ik drie nagellakjes zitten. Het lakje van Barry M in 296 Coral, heb ik al meer dan een jaar. Ik heb het lakje weer herontdekt! Het is een prachtige koraal, oranje kleur. Helemaal hip voor deze zomer. Ik kocht afgelopen maand twee lakjes van OPI, die beide in mijn favorieten thuis horen. Ik vind de lakjes van OPI heel fijn lakken en deze kleurtjes vind ik echt prachtig. Links zie je Japanese rose garden en rechts Brisbane bronze.


Dit zijn drie duurdere producten, die ook in mijn favorieten horen. De Mineralize skinfinish in Semi precious pearl is mijn lieve schatje, dit product is echt een uitblinker in mijn stash geworden! Mijn favoriete blush om mee te shapen is Harmony van MAC. Love it! De Urban Decay Potion primer is een zeer geliefde oogschaduwbasis. Maar heel eerlijk, moesten we een beetje aan elkaar wennen. Maar nu ben ik helemaal weg van deze basis en gebruik ik hem erg vaak.


En natuurlijk heb ik ook een aantal budget producten in mijn favorieten van Juli staan. De Photofinish foundation van Catrice is nu eindelijk ook in mijn bezit, en ik snap niet dat ik hem niet eerder kocht. Ben helemaal weg van deze foundation, de perfecte kleur, perfecte dekking en past goed bij mijn huid. De Allround mascara van Catrice vind ik de fijnste budget mascara die ik tot nu toe ooit heb gebruikt, hij doet zijn werk erg goed. De lipstick van Essence in I'm Sailing is werkelijk prachtig, een mooie peachy oranje kleur. Lekker fris en past perfect bij de trends van deze zomer.



In Juli heb ik ook twee verzorginsproducten vaak gebruikt. Waaronder de reiningsdoekjes van de Action. Ik zag ze liggen en nam ze mee om te kijken of het wat was. Maar ik ben erg onder de indruk, de reiningsdoekjes bevatten Aloe vera en zijn erg mild. Ik krijg geen gevoelige of rode huid van deze doekjes en geven geen trekkerig gevoel. En dat allemaal voor een Action prijsje, inslaan meiden! De bodylotion van Rituals heb ik al erg lang, ik kreeg hem eens van mijn vriend. Ik heb hem de afgelopen maand weer herontdekt. Het is een frisse, lichte bodylotion met Sweet mandarin & fresh mint.

Dit waren mijn favorieten van de Juli. Hopelijk neem ik volgende maand weer een filmpje op, want dat vind ik zelf toch net wat leuker. Ik ben benieuwd wat jullie favorieten van de afgelopen maand zijn, laat het me weten in de comments!

Lots of love, Lotte