maandag 29 augustus 2011

Fotodagboek van Augustus 2011


Mijn fotodagboek van Juli viel in de smaak, daarom ga ik hier een maandelijks item van maken op de site. Vandaag is het tijd voor mijn fotodagboek van Augustus. Deze maand was voor mij een moeilijke maand, maar ik heb ook veel leuke dingen gedaan. Dagjes weg met vriendinnen en een gezellige meeting. Ik heb van verschillende momenten foto's gemaakt, en deze wil ik graag met jullie delen.


Op zaterdag werkte ik altijd bij de C1000, twee weken geleden was mijn laatste werkdag. Via de kassaband verliet ik het pand ;)


Dagje Walibi, regenachtig maar wel erg gezellig :)




Met vriendinnetje Manou ging ik een dagje naar de dierentuin in Emmen.


Manou <3


Pinquin kus




Manou en ik konden het niet laten, we doken in het winkelcentrum in en kwamen met deze geshopte spulletjes terug.


Outfit tijdens een koude dag in Augustus, brr!


Een paar prachtige beauty producten!


Ik ben helemaal weg van deze oranje lipstick van Maybelline in Mango diamonds, ik heb hem veel gedragen de laatste maand.


Met lieve Cynthia!



Cynthia organiseerde gister een Misslipgloss meeting bij Nail XL in Hengelo, ik hielp haar en zat model tijdens de visagie workshop. Hier zie je de meiden lekker zelf aan het werk, het was echt super gezellig.



Smokey eyes door Cynthia


Cupcakes, hmm!



Flakie lakjes van Nfu-Oh en Golden Rose, super mooi, binnenkort een review van een Golden Rose flakie ;)

Ik heb de afgelopen maand heel veel leuke dingen gedaan met vriendinnen, super gezellig. Ondanks het slechte weer en andere omstandigheden, heb ik wel weer genoten van Augustus. Wat waren jullie hoogte punten van de afgelopen maand?

Lots of love, Lotte