woensdag 10 augustus 2011

Girlscene update: Vier verschillende nagel creaties


Jullie weten inmiddels vast wel dat ik de beautyblogger van Girlscene ben geworden. Vandaag is mijn aller eerste beauty filmpje online gekomen, deze wil ik natuurlijk graag met jullie delen. Op Girlscene vroeg ik de lezeressen om hun mening en velen gaven aan dat ze nail art wilde zien in mijn filmpjes. Daarom besloot ik een filmpje te maken, waar in ik vier verschillende nagel/nail art creaties laat zien. Als je verder leest kun je het filmpje bekijken.



In het filmpje heb ik gebruik gemaakt van verschillende nagellakjes van Bourjois. Ik ben groot fan van deze lakjes, vooral de brede kwastjes vind ik erg fijn werken. Ze hebben veel verschillende kleuren in hun assortiment, waar je verschillende kanten mee op kunt.
De lakjes zijn deze zomer uitgekomen en kosten 8,50 per flesjes. Ik vind het zeker aanraders!
Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn aller eerste beautyfilmpje voor Girlscene vinden, laten jullie het me even weten? Als je mijn beautyfilmpjes voor Girlscene als eerste wilt bekijken, moet je elke woensdag (om twee weken) een kijkje nemen op Girlscene!

Lots of love, Lotte