maandag 8 augustus 2011

MAC Blush in Pink Swoon


Blush is een make-up product waar ik nooit genoeg van kan hebben, ik kom altijd wel weer een kleurtje tegen die ik nog niet heb. Blush is ook één van mijn favoriete beautyproducten, het geeft je wangen een gezonde blos. Vandaag review ik voor jullie een blush van MAC, namelijk Pink Swoon. Het is een vrij basic blush, een matte licht roze kleur. Maar dit is zeker een kleurtje, die iedere vrouw in haar stash moet hebben liggen! Lees snel verder voor mijn review.


Vaak als ik een product van MAC koop (en al helemaal bij de blushes) voelt het als of ik een cadeautje voor mezelf koop. De producten zijn altijd keurig verpakt en de kleur van de blush is duidelijk te zien.



Pink Swoon is een sheertone blush en er zit 6 gram product in. De blush is niet extreem gepigmenteerd, waardoor hij gemakkelijk en subtiel aan te brengen is. Hij geeft een zacht, licht roze kleurtje aan mijn wangen. Ik vind dit echt een blush, die je elke dag kan dragen bij wat voor look dan ook.



Een perfecte, roze blush voor overdag. Hij is gemakkelijk op te bouwen, door meerdere laagjes over elkaar aan te brengen. Ik vind het prettig dat hij niet te veel pigment afgeeft, zo weet je zeker dat je niet direct knal roze wangen krijgt. Ik pak hem erg vaak, omdat hij perfect is voor een look voor overdag.


Hier heb ik de blush aangebracht op mijn wangen. Ik vind het een prettige, basic blush. Hij is niet opvallend, maar geeft mijn wangen toch een fris en gezond blosje. Voor een blush van MAC betaal je 19,50 euro.

Lots of love, Lotte