zaterdag 20 augustus 2011

Nail art: Stars in the sky


Vandaag wil ik met jullie deze nail art creatie delen. Ik was laatst wat aan het spelen met mijn nail art spullen en ik bedacht ineens deze creatie. Ik koos als inspiratie voor een sterren hemel en dit is het resultaat. Als je verder leest zie je hoe ik deze creatie gemaakt hebt en wat je hier voor nodig hebt.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt voor deze nail art. Een donker blauwe nagellak van Miss sporty, een witte nagellak van Catrice (Snow motion), een snel drogende topcoat, sterren stickertjes van Konad en een dottingtool (Mardymakeup). Wat niet op de foto staat, maar wat ik wel gebruik is een pincet.


Eerst lak ik mijn nagels in een donker blauwe kleur, ik koos voor deze kleur van Miss Sporty. Ik kan de naam of het nummer helaas niet meer vinden. Maar ieder donker blauwe lak is goed.


Met een pincet haal ik de stickertjes van het velletje en plak ze op de nagel van mijn ringvinger.


Ik plak vijf sterren stickers op mijn nagel en laat de rest van de nagels leeg.


Ik dip mijn dottingtool in de witte nagellak en zet op de overige blauwe nagels witte stipjes. Als of het een sterren hemel is. Op de nagel waar de stickertjes zitten, breng ik ook wat stippen aan op de kale plekjes. Vervolgens breng ik een snel drogende topcoat aan en je nail art creatie is klaar!



Deze creatie is heel gemakkelijk te maken en ik weet zeker dat jullie dit allemaal kunnen. Als je geen stickertjes van Konad kunt krijgen, kun je misschien ook eens bij Essence is het schap kijken. Zij hebben ook meerdere nail art stickervellen. Succes!

Lots of love, Lotte