woensdag 31 augustus 2011

Nieuwe Essence colour & go nagellak


Net als Catrice heeft Essence een aantal nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd. Waaronder behoorlijk wat nieuwe colour & go nagellakjes. De nagellakjes kosten maar 1,29 en er zijn een heleboel leuke kleuren bij gekomen, echt gericht op het najaar. Ik koos drie nieuwe lakjes uit en vandaag wil ik deze graag aan jullie laten zien.




We zien dit najaar veel rood, oranje en geel, maar ook legergroen is een trendkleur. Ik koos daarom voor twee nagellakjes in rood tinten, waaronder één glitter lak en een leger groene lak. Ik heb al erg veel colour & go lakjes van Essence, omdat ze zo goed geprijsd zijn en ze hebben een prima kwaliteit. Ik vind het erg leuk dat ze mee doen aan trends en dat ze hier op inspelen.


Dit is de leger groene lak in High spirits. Ik vind het een heel mooi en apart kleurtje, wat mij betreft perfect voor dit najaar. Het is een lichte, leger groene kleur. Hij bevat een hele mooi shimmer en dat geeft mijn nagels een mooi effect. De lak dekt al in twee laagjes en ik ben helemaal weg van het kleurtje. Love it!


Essence heeft ook een aantal glitter lakjes toegevoegd, waaronder dit lakje in Time for romance. Het is een donker rode glitter lak, met kleine glittetjes en wat grotere glitters. Ik heb de lak hier in drie laagjes aangebracht, hier krijg je dit effect mee. Maar je zou deze lak ook leuk als topcoat kunnen gebruiken over een andere lak, ik denk dat de glitters dan ook mooi naar voren zullen komen.


Tot slot mijn favoriet van deze drie,  Reach peach. Rood is hip dit najaar, ik zie vooral veel 'steen rood'. Dit is een warme kleur rood die een beetje naar het bruine toe neigd. Deze lak heeft ook zo'n steen rode kleur en past dus helemaal bij de trends van dit najaar. Het is een creamy lakje en is in twee laagjes dekkend. Ik vind de kleur vernieuwend en hij past perfect bij dit najaar, ik ben er gek op!

De kwaliteit van de Colour & go lakjes is prima, ze blijven zeker een paar dagen goed zitten, wanneer je ze aanbrengt met een base en top coat. De kleuren die nieuw zijn zijn erg vernieuwend en perfect voor de koude dagen die we dit najaar krijgen. Voor een colour & go lak betaal je 1,29

Lots of love, Lotte