donderdag 4 augustus 2011

Outfit: Dots and feathers


Vandaag wil ik jullie graag mijn outfit laten zien, ik draag m'n nieuwe taile rok van de H&M. Het is een taile rok in een taupe achtige kleur met zwarte stipjes. Ik combineer hem met mijn nieuwe veren ketting van de H&M, lees snel verder om mijn complete look te bekijken. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


In mijn taile rok draag ik een basic zwarte top en onder de rok een zwarte legging. Ik had het misschien toch wat mooier gevonden wanneer ik er een zwarte panty onder droeg. Maar verder vind ik de outfit wel geslaagd! De ketting maakt de outfit helemaal af en past goed bij de kleuren uit de outfit.


Ik droeg mijn zwarte wedges bij deze outfit, gewoon omdat ik het bij de outfit vond passen en ik draag ze erg graag.


Ik vind het trouwens erg fijn dat de zon de laatste dagen weer wat meer schijnt, toch nog een beetje zomer. Ik droeg bij deze outfit een gouden look die jullie al in een filmpje hebben kunnen zien.

Dit is de eerste taile rok die ik heb en ik ben er erg blij mee. Hij maakt me slanker omdat ik hem in mijn taille draag. Ik vind het zelf het leukst om de rok te combineren met zwart, omdat de stipjes ook zwart zijn. Ik ben erg benieuwd of jullie deze outfit ook geslaagd vinden?!

Lots of love, Lotte