vrijdag 19 augustus 2011

Verzorg je handen met liefde


Je handen, je gebruikt ze erg veel. Het is daarom ook belangrijk dat wij eens wat meer aandacht hier aan gaan geven. Je handen zijn lichaamsdelen die je misschien wel het meest gebruikt en waar de meeste bacterien op terecht komen. Het verzorgen van je handen is belangrijk en vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik mijn handen regelmatig verzorg.


Dit zijn een aantal producten die ik eerst gebruik. Natuurlijk begin ik eerst met het reinigen van mijn handen, ik kies dan één van mijn lekkere Lush zeepjes uit. Tijdens het wassen gebruik ik een nagelborsteltje om alle viezigheid tussen mijn nagels te halen. Vervolgens scrub ik mijn handen met een lekkere scrub, hier zien jullie de sugar scrub van Lush. Ze zullen weer heerlijk schoon en zacht aanvoelen!


Ik was mijn handen uitgebreid met Honey i waised the kids van Lush, Hmm..


Na mijn handen, zijn nu ook mijn nagels en nagelriemen aan de beurt. Ik vijl mijn nagels met een glasvijl en druk mijn nagelriemen naar achteren. Vervolgens smeer ik een lekkere creme op mijn nagelriemen, zodat we weer zacht en verzorgd worden. Ik kies het vaakst Lemony flutter, maar je kunt ook prima een andere nagelriemcreme gebruiken. Bijvoorbeeld deze van Herome, of smeer wat Rosebud salve op je nagelriemen, werkt ook prima.


Als laatste smeer ik mijn handen in met een romige handcreme, ik gebruik graag mijn handcreme van Sally Hansen. Daarnaast zie je trouwens een Hand serum van Lush liggen, deze maakt mijn handen lekker vettig en helpt erg goed tegen droge handen.


Dit waren mijn verzorgingstips voor je handen. Lemony flutter is één van mijn favoriete hand verzorgings producten. Ik ben erg benieuwd hoe jullie je handen verzorgen en wat is je favoriete product hiervoor? Want onthoud, onze handen zijn belangrijk! :)

Lots of love, Lotte