woensdag 24 augustus 2011

Volg Madam Lotte overal

Behalve op mijn site, ben ik op veel meer plekken op het internet te volgen! Zo komen mijn artikelen die net online staan, direct op Bloglovin' te staan. Bloglovin is heel handig, je kunt je favoriete site's volgen en je ziet als eerste welke update's er online staan. Het werkt heel gemakkelijk en is erg overzichtelijk. Ik twitter dagelijks op mijn twitter acount, op mijn twitter tweet ik vaker persoonlijke dingen en zien jullie ook wat mij allemaal bezigheid. Als jullie hier benieuwd naar zijn, moet je me zeker volgen. Ook tweet ik soms over artikelen waar ik mee bezig ben, of ik stel vragen aan jullie. Tot slot heeft Madam Lotte ook een eigen facebook pagina. Hier komen alle nieuwtjes betreft de site te staan en geek ik regelmatig een sneak peek van bepaalde artikelen. Via Facebook ben je direct op de hoogte, wat er achter de schermen van Madam Lotte speelt. Je kunt hiervoor Madam Lotte liken op Facebook!

Blijf op de hoogte en volg Madam Lotte overal!

Lots of love, Lotte