donderdag 29 september 2011

Beauty Question: Wat zijn jouw favoriete make-up tools?


We gebruiken voor onze make-up ontzettend veel verschillende tools, ik in ieder geval wel. Maar welke tools zijn wat jou betreft een must en zou je echt niet zonder kunnen? Vandaag leg ik de volgende Beauty Question aan jullie voor: Wat zijn jouw favoriete make-up tools? Ik wil jullie vragen om een top drie te maken met je favoriete kwasten of tools, wat beauty betreft. Ik heb mijn top drie voor jullie samengesteld, wanneer je verder leest zul je hier meer over lezen.
Ik heb echt goed moeten nadenken om een top drie te maken, want ik heb zo veel tools die ik elke dag gebruik en waar ik echt niet zonder kan. Maar over deze top drie ben ik het helemaal eens, dit zijn mijn absolute favorieten.
  1. Zoeva buffer kwast
  2. Wimperkruller
  3. Beauty blender
Mijn buffer kwast gebruik ik dagelijks om mijn foundation aan te brengen, ik krijg er een enorm natuurlijk effect van en geeft een goede dekking. Naast de buffer kwast, vind ik mijn beauty blender ook bijzonder goed werken. De beauty blender is een roze ei, die je voor veel doeleinden kunt gebruiken. Maar ik gebruik hem ook het liefst om mijn foundation aan te brengen, helaas neemt de beauty blender wel wat meer product op.
Een wimper kruller vind ik erg belangrijk voor een open blik, mijn wimpers lijken langer en mooier wanneer ik ze krul.

Wat zijn jouw favoriete beauty tools?

Lots of love, Lotte