zaterdag 24 september 2011

Classic black heels


Er zijn een aantal klassieke kleding stukken en accessoires die eigenlijk elke vrouw wel in haar bezit 'moet' hebben. Een aantal klassiekers die je leven lang mee zullen gaan en die niet uit de mode zullen gaan. Tot deze klassiekers horen wat mij betreft ook de zwarte pumps, de classic black heels. Een tijdje geleden vond ik mijn perfecte paar zwarte pumps, die ik graag met jullie wil delen. Maar natuurlijk heb ik nog meer zwarte, klassieke pumps gevonden, misschien ziet er wel wat voor jou tussen.



Dit zijn de zwarte pumps die ik kocht bij Schuurman schoenen. Met mijn kleine stampers is het vaak lastig om goed passende pumps te vinden. Mijn voeten zijn smal, hebben bijna geen wreef en ik heb maat 35. Gelukkig paste ik bij deze pumps in maat 36, had ik daar even geluk mee! Ondanks de vrij hoge hak kan ik er prima op lopen, ze zitten echt lekker. Door de elastieken banden blijft hij goed zitten en de pasvorm past perfect bij mijn voeten. Ik ben erg blij met mijn zwarte pumps, van deze klassiekers zal ik nog lang kunnen genieten.


Ik vond ook bovenstaande classic black heels. Mijn zwarte pumps zie je boven in en zelf vind ik de pumps van de Zara ook prachtig, love it!

Ik ben benieuwd of jullie ook allemaal een klassiek paar zwarte pumps hebben of dat ze nog op je wishlist staan. Is dit wat jullie betreft ook een echte must have voor een vrouw?

Lots of love, Lotte