dinsdag 27 september 2011

Complete look, romantic look


Het is officieel herfst geworden, ook al hadden we dit gevoel al wat langer. Maar opeens is het deze week heerlijk weer en het zonnetje is goed aanwezig. De look die ik vandaag met jullie wil delen, is een complete look die ik afgelopen zondag naar een feestje droeg. We hebben de hele middag in he zonnetje gezeten en daar kon ik gerust dit wat dunne shirtje dragen. Lees verder om de complete look te bekijken.

De kanten top is van de H&M en ik ben helemaal weg van deze top. Hij is heel romantisch en geeft een hele 'lieve' uistraling. Hij is iets doorzichtig en niet echt warm, omdat hij helemaal van kant is. Maar in de winter kan ik hem ook prima met een vestje of blazer combineren.


Kant van de top, love it!


Ik combineneer de kanten top met een zwarte broek en mijn zwarte wedges, dit maakt de outfit net wat stoerder.


Deze lieve rozen oorbellen passen perfect bij de lieve, kanten top. Ik weet niet meer waar ik de oorbellen vandaan heb, maar ik draag ze echt vaak.



De look hield ik vrij natural en maakte ik met het Oh so special pallet van Sleek. Ik bracht een licht, roze accent aan in mijn binnenste ooghoeken. Dit maakte dat mijn ooglook en lief uitzag en goed paste bij de outfit.

Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie van deze, iets wat romantische look vinden? En genieten jullie ook zo van het lekkere zonnetje?

Lots of love, Lotte