zaterdag 3 september 2011

Dagje Amsterdam (+ mijn aankoopjes)


Afgelopen week besloten Jan-willem en ik een dagje naar Amsterdam te gaan, en we bedachten dat we net zo goed onze camera mee konden nemen voor een kleine vlog! We hebben er een gezellige dag van gemaakt en hebben een aantal leuke dingen geshopt. Jan-willem kwam thuis met een complete outfit en ik kocht ook drie items. Als je verder leest zul je meer foto's van mijn aankoopjes kunnen zien.




Bij de Vero Moda kocht ik deze creme kleurige, wijde blouse. De blouse heeft voor een leuk motiefje en vleermuis mouwen. Ik vond het een leuke, luchtige blouse! Volgens mij was deze zo'n 30 euro.



Ik wilde echt al zo lang een product van Bobbi brown hebben. Toen ik eenmaal voor de Bobbi brown producten stond te kwijlen, in de Bijenkorf, vond ik het nog best lastig om een mooi product uit te kiezen. Ik vond zoveel producten mooi! Uiteindelijk koos ik voor een Pot rouge for lips and cheeks. Uiteraard volgd hier nog een review van. Tijdens de opening van INGLOT kregen we een leeg palletje mee, die we later mochten vullen. Ik was nog niet weer in Amsterdam geweest, maar nu kon ik mijn palletje toch eindelijk vullen. Ik koos voor een matte, donker bruine kleur en een perzik, oranje kleur.

Dit waren mijn aankoopjes en onze kleine vlog, ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te zien. Geniet van het zonnetje vandaag!

Lots of love, Lotte