zaterdag 10 september 2011

De fashion basics van dit najaar

Ik vind het zelf prettig om voor elk seizoen een aantal goede basic kleding items te hebben. Basics die je met van alles kan combineren en die niet je in je kast mogen ontbreken. Ik heb speciaal voor dit najaar alle musthave basics op een rijtje gezet. Wanneer je deze basics bezit, zul je het najaar vast goed door komen. Natuurlijk wel even op leuken met andere items en accessoires en dan komt het helemaal goed.



Dit zijn wat mij betreft de basics die dit najaar niet in je kast mogen ontbreken. Natuurlijk zul je niet alles in je bezit hebben, maar ik weet zeker dat je met deze items het najaar goed door zult komen. Ik heb in elk geval, sowieso wat soortelijke items in mijn kast liggen.

Een donkere jeans is voor het najaar echt een must, deze kun je met alles combineren. Paar stoere enkellaarsjes en je zit helemaal goed, stoere enkellaarsjes zie je dit najaar ook veel en ze kunnen bij veel outfits! Basic jurkjes in het zwart en bruin, kleding items als deze kan ik echt niet missen. Ik vind het leuk om deze basic jurkjes te combineren met een bewerkte panty of legging, deze hoort dan ook zeker in dit rijtje. Een bodycon rokje is echt handig, deze kun je leuk combineren met een blouse. Een lekkere, wijde trui mag dit najaar ook helemaal. Lekker basic en comfy! Wat accessoires betreft is een camel kleurige tas helemaal hip en een wollen, tube sjaal zal ook zeker van pas komen.


Basics zijn enorm belangrijk en elk seizoen heeft eigenlijk zijn eigen basics. Wat mij betreft zijn dit de perfecte basics voor dit najaar en kun je vanuit hier verder werken met andere kleding items en accessoires. Ik ben erg benieuwd wat volgens jullie dé basics zijn van dit najaar!

Lots of love, Lotte

Bovenstaande foto's komen van H&M