vrijdag 30 september 2011

Fotodagboek van september 2011


Voor dat ik het wist was de maand september voorbij, eerlijk waar, wat ging deze maand enorm snel voorbij. Ik begon 5 september natuurlijk met stage en vanaf dat moment ben ik echt super druk met stage geweest. Ik heb het er erg naar me zin, maar de eerste weken zijn nog erg vermoeiend. Dus weinig tijd om echt foto's van momenten te maken, want naast stage ook niet veel bijzondere dingen gedaan. Toch heb ik wat leuke foto's van de afgelopen maand op een rijtje gezet. Veel plezier!  



Voor Girlscene maakte ik een filmpje over een Lauren Conrad kapsel, dit was het resultaat. Hier was ik trouwens nog redelijk blond..


En hier niet meer! Ik verfde mijn haar de afgelopen maand in een chocolade bruine kleur. Eigenlijk doe ik dit elke winter en ik ben er zelf erg blij mee.


Eindelijk was het tijd voor een nieuwe telefoon, het is de Samsung Galaxy Ace geworden.




Afgelopen maand opende Inglot haar derde winkel in de V&D in Zwolle, ik was er direct bij!


Natuurlijk liet ik het niet alleen bij kijken! Ik vind de tasjes van Inglot echt super leuk, mooie felle kleuren.


Ons huis stond te koop en is inmiddels alweer verkocht, in december gaan we verhuizen naar ons nieuwe huisje!


Jan-willem en ik <3


Jan-willems Allstar en mijn net gelakte teennagels, haha.


Ik ben gek op deze combinatie. Orangje lak van Inglot en flakie lakje van Golden rose.


Nieuwe blazer van de H&M met mooie voering.


I love Perry!


To do lijstje op een vrije zondag. *zucht* beetje druk?



Zeker één van mijn favoriete looks, bruine smokey eyes en nude lips!

Dit was alweer mijn fotodagboek van september 2011. Niet veel bijzondere foto's, maar hopelijk wel interessant voor jullie om te bekijken. Zoals ik al zei heb ik de laatste tijd weinig tijd gehad door de weeks, maar in het weekend kon ik lekker voor de site aan de slag en bezig met mijn make-uppies! Hoe was jullie maand, ook begonnen aan een nieuwe studie of stage?

Lots of love, Lotte