donderdag 22 september 2011

INGLOT nagellak


Inglot is één van mijn favoriete beautymerken geworden en helemaal nu het merk ook in de V&D in Zwolle wordt verkocht. Ik had al ervaring met de nagellak van Inglot, de Nail Enamel Vernis a Ongles. De kleur die ik al had is is nummer 980, een prachtige oranje lak. Ik besloot twee nieuwe lakjes van Inglot te kopen en vandaag wil ik deze met jullie delen. Ik kon bijna niet kiezen, maar ik koos voor twee wat apartere kleuren. Lees verder voor meer foto's, swatches en mijn mening.

In de nagellak flesjes van Inglot zit 15 ml nagellak, wat aardig veel is. De flesjes zien er strak en goed uit, mooie glazen flesjes. Voor een nagellak van Inglot betaal je 11 euro, een prima prijs kwaliteit verhouding, naar mijn idee.


De kleuren die ik mee nam zijn 321 en 138. Ik koos voor twee hele verschillende kleuren, die ik nog niet in mijn stash heb. De blauwe kleur is door mijn mama uit gekozen, ze vond hem zo bijzonder! Mijn voorkeuring ging naar de donker groene kleur, wat een prachtige kleur.



Dit is kleur 138. Een donker groene kleur met een gouden shimmer. Deze kleur trok direct mijn aandacht, het perfecte najaars kleurtje wat mij betreft. Volgens mij heeft dit lakje wel wat weg van Chanel Peridot, maar dit durf ik niet mer zekerheid te zeggen, omdat ik deze zelf niet heb. Maar in ieder geval is deze kleur nagellak dit najaar helemaal hip, daarom ben ik blij dat ik deze bij Inglot vond. Hij dekt in twee laagjes en hij droogt enorm snel. Ik ben helemaal weg van dit lakje!



321 is een heel bijzonder blauw lakje. Het was ontzettend lastig om deze lak goed op de foto te krijgen, de kleur zit een beetje tussen beide foto's in. De bovenste foto nam ik zonder flits en de onderste met. Het is een licht blauwe lak, met een wat groene gloed er over (helaas valt deze op de foto weg), met een zilveren shimmer. De kleur is echt apart en zeker een uitblinker in mijn stash. Ook dit lakje dekt in twee laagjes en is snel droog.

Over beide lakjes ben ik erg tevreden. De kleurtjes zijn uniek en ik vind ze bijzonder mooi. Het nagellak assortiment van Inglot is groot en er is voor ieder wat wils. Ik kan jullie deze nagellakjes zeker aanraden. Ik vind de kwaliteit erg goed, ze drogen snel en blijven lang zitten.

Lots of love, Lotte