zondag 11 september 2011

INGLOT opent winkel in Zwolle!


Gisteren opende INGLOT haar derde shop in de V&D in Zwolle. Ik was dol blij toen ik hoorde dat INGLOT naar Zwolle kwam, eindelijk eens een goede make-up shop hier in de buurt. Voor mij is Zwolle zo ongeveer om de hoek, dus ik ben gister direct even langs gegaan. INGLOT opende eerder dit jaar haar eerste winkel in Amsterdam, in de van Baerlerstraat. Ik was aanwezig bij de opening en was direct fan van dit merk. Dit Poolse beauty merk verkoopt kwalitatief zeer goede producten, voor een betaalbare prijs.

Ik sprak Bianca gister bij INGLOT en ik mocht van haar wat foto's maken van de shop. Bij deze de foto's van de prachtige, complete en nette winkel van INGLOT in de V&D.










Net als INGLOT's winkel in Amsterdam, is deze in Zwolle erg netjes, schoon en goed georganiseerd. Ik werd vriendelijk geholpen en ik kreeg voldoende de tijd. Volgens mij heb ik wel een half uur voor de nagellakjes staan kwijlen, want zijn ze allemaal mooi! Ter gelegenheid van de opening kreeg iedereen 20% korting, daar heb ik uiteraard even gebruik van gemaakt.




Ik kocht uiteindelijk drie prachtige producten. Waaronder een lipstick en twee nagellakjes. Binnenkort krijgen jullie hier nog reviews over te zien, ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Woon je in de buurt van Zwolle? Dan moet je echt een keer de V&D binnenlopen en een kijkje bij INGLOT nemen, het is de moeite waard.

Lots of love, Lotte