woensdag 7 september 2011

INM Out The Door top Coat


Nog nooit had ik zoveel lovende woorden over een top coat gehoord, redenen genoeg voor mij om deze snel drogende top coat aan mijn stash toe te voegen. Ik heb het over de IMN Out the door top coat, een super snel drogende top coat voor je nagels.

De INM Out The Door Topcoat is de best verkochte topcoat ter wereld! Hij droogt maar liefst in 45 seconden, voorkomt vergeling, zorgt voor een high gloss finish en helpt de nagels beschermen (tegen scheuren, chipping en peeling). Lees verder voor mijn review!

 
Met top coats ben ik enorm kieskeurig. Hij moet snel drogend zijn, mijn nagels een mooie glans geven, mijn nagellak langer laten zitten en vooral niet laten chippen. Ik heb al heel wat top coats geprobeerd, maar de perfecte top coat had ik nog niet gevonden. Toen ik deze populaire top coat bij NailXL zag staan, nam ik hem mee en ben ik hem direct gaan testen. De top coat beloofd binnen 45 seconden droog te zijn. Oke, 45 seconden gaat hij niet redden, maar binnen 5 minuten waren mijn nagels kurk droog. Geen enkele top coat die ik ooit probeerde, liet mijn nagels echt zo goed drogen.
 

 
Ik breng de INM Out the door top coat aan, wanneer mijn nagellak nog een beetje nat is. Op deze manier kan de top coat goed samen drogen met de nagellak. De top coat geeft mijn nagels een prachtige glans en geeft echt een enorm verschil met de glans van de nagellak zelf. Met de top coat blijft mijn nagellak zeker vijf dagen zonder chippen zitten. Vijf dagen is voor mij erg lang, geen andere top coat hield dat zo lang bij mij vol. Yes!
 
 
Hier draag ik de top coat over een blauw lakje van Gosh heen. Hij geeft mijn nagels de perfecte glans en laat ze echt super snel drogen. Ik ben ├ęcht onder indruk en dat voor een kieskeurige top coat gebruiker als mij! Er zit 15 ml in dit flesje, maar er worden ook kleinere flesjes verkocht. Jullie kunnen deze ge-wel-dig-e top coat trouwens gewoon hier online bestellen, voor € 5,95 exclusief 19% Btw.
 
Lots of love, Lotte