dinsdag 20 september 2011

Mijn rebuy make-up producten


Make-up producten die ik bijna dagelijks wel gebruik, waarvan ik de namen uit mijn hoofd ken en de swatches direct herken. Producten die ik ├ęcht op kan maken of heb gemaakt. Ik heb het over mijn rebuy producten, make-up producten die ik absoluut opnieuw zou kopen. Misschien herken je het wel, je grijpt telkens naar dezelfde blush of lipstick en op een gegeven moment raak je de pan en is het tijd voor een nieuwe! Dit gebeurt alleen bij producten die echt 'Lotte' zijn, ze passen bij me en ik kan me niet indenken dat ik ze niet meer zou gebruiken. Ik wil mijn rebuy make-up producten graag met jullie delen.

Mijn meest favoriete blush is Lust van Make-up store. Het is een dupe van Nars Orgasm en hoewel ik deze zelf niet heb, vind ik het de mooiste blush uit mijn stash. Het is een peachy/roze blush met een gouden shimmer. Mijn favoriete shape blush is Harmony van MAC, perfect! Meest gebruikte oogschaduw? Twinks van MAC.


Drie lipproducten die absoluut niet mogen ontbreken. Angel is mijn favoriete lipstick van MAC, deze ga ik echt absoluut op maken. De kleur komt op de foto trouwens niet goed over, het is namelijk een nude roze kleur. Rosebud salve, mijn meest favoriete lippenbalsem ever. En Lip Erase van MAC, omdat ik van nude lippen houd.


De Catrice photofinish is de beste foundation voor mijn huid, deze ga ik over een maandje wel weer opnieuw kopen, denk ik. De gelliners van Catrice kan ik ook niet meer wegdenken uit mijn stash, ik gebruik Mambo nr. 2 (bruin) het meest. De tijd dat ik mijn wenkbrauwen niet bij tekende is voorbij, met deze wenkbrauwpotlood van Hema in 09 kleur ik ze dagelijks bij.


Dit zijn mijn rebuy producten op beautygebied, deze producten kan ik echt niet meer weg denken. Nu ben ik erg benieuwd naar jullie rebuy producten, welke producten zijn het volgens jullie waard om opnieuw te kopen? Let me know!

Lots of love, Lotte