vrijdag 9 september 2011

My first Bobbi Brown!


Toen ik vorige week in Amsterdam was, kocht ik mijn aller eerste Bobbi Brown product. Als beautylover moest ik iets van dit merk hebben. Mijn  collega beautylovers zullen dit gevoel herkennen, je moet dan gewoon iets van dat merk hebben. Toen ik de Bijenkorf binnen liep heb ik mij gestort op alle prachtige producten van Bobbi Brown. Uiteindelijk kwam ik thuis met een Pot rouge, for lips and cheeks. Lees verder om mijn mening over dit product te lezen.  



Er zit een Bobbi Brown counter in de Bijenkorf in Amsterdam. Ik had veel over dit luxe merk gehoord en ik kon dan ook niet wachten om wat van dit merk te proberen. Uiteindelijk heb ik voor een product gekozen, die je op meerdere manieren kunt gebruiken. Kijk, een multi functioneel beauty product, daar houden we van!



Ik kende de Pot rouge producten niet, maar ze trokken direct mijn aandacht. Dit product kun je namelijk gebruiken als lipproduct, maar ook als blush. De pot rouge wordt verkocht ik verschillende kleuren, zoals roze, koraal, peache en bruine kleuren. Ik heb erg staan twijfel en tussen een peache kleurige en deze roze. Ik koos uiteindelijk voor Pale pink, een zoet licht roze kleurtje. De verpakking van het product zien er strak en perfect uit, dit is de stijl van Bobbi Brown. Er zit 11 ml product in.



Ik koos voor de kleur Pale pink, die eigenlijk bij elke look te gebruiken is. Ik vond de kleur erg mooi als lipkleur, maar ook perfect als blush. Ik zal dit product waarschijnlijk erg vaak gaan gebruiken! Het product voelt erg romig aan en smelt als het ware op je huid en je lippen. De kleur bevat veel pigment. Helaas voed dit product mijn lippen niet, maar geeft het alleen kleur. Zie het dus niet als een tinted lipbalm.




Pale pink is wat mij betreft de perfecte roze kleur voor op je lippen en wangen. Ik vind het leuk dat je dit product op wangen en je lippen kunt gebruiken, je kunt ze zo goed met elkaar matchen. Op bovenstaande foto's zie je het product op mijn lippen en wangen. Het product voelt zacht, romig en heeft veel pigment. Het is een creamy roze kleur, zonder enige shimmer. Je betaald voor een Pot rouge 25 euro, redelijk wat geld. Maar dan heb je wel een prachtig, muliti functioneel product van Bobbi brown!

Lots of love, Lotte