dinsdag 13 september 2011

Nep wimpers


Nep wimpers zorgen er voor dat je wimpers stiekem veel langer en voller lijken. Door een paar nep wimpers aan te brengen, krijg je een open blik. Het laat je ogen stralen en je wimpers lijken perfect lang en vol. Je heb veel verschillende soorten en maten nep wimpers en ze zijn bij vele merken te krijgen. Vandaag wil ik jullie wat meer over nep wimpers vertellen, want hoe breng je ze aan op een 'natuurlijke' manier, ik geef jullie wat tips!


Prachtige nep wimpers bij INGLOT, spectaculair, maar niet echt draagbaar.


Nep wimpers van Eylure en MAX (Action). Draagbaar en verschillende soorten en maten.


Wanneer ik nep wimpers gebruik, gebruik ik het liefst wimpers die er vrij natuurlijk en niet te opvallend uitzien. Natuurlijk moeten ze wel voor extra lengte zorgen, maar ik hoef geen extreme veren of drama queen wimpers. De wimpers van MAX (Action) kosten 90 cent voor drie paar wimpers. Een koopje! De wimpers zijn prima en er zitten verschillende soorten in, alleen werkt de lijm niet goed. Ik raad je daarom aan om een andere tube wimper lijn te kopen.



Ik gebruik de wimperlijm van Eylure. Je kunt er voor kiezen om de nep wimpers in hun geheel aan te brengen, maar zelf vind ik het mooier om een halve nep wimper aan te brengen. Ik knip één wimper door de midden en deze ga ik op beide ogen gebruiken. Zorg er hierbij voor dat je de kant met de langste wimpers aan de buiten kant plaatst, dit zorgt voor een mooie open blik.


Ik breng de lijm aan op de wimperrand en blaas deze vervolgens een beetje droog, zo zal de lijm beter blijven plakken op mijn ooglid/wimperrand. Ik breng de halve nepwimper aan de buiten kant van mijn eigen wimpers aan. Net op de wimperrand. Ik zorg er voor dat mijn oogmake-up al klaar is, ik breng een eyeliner lijntje aan en mascara. Ik zorg er voor dat mijn mascara droog is voordat ik de nep wimper aan breng.



Het resultaat; een prachtige, open blik! Op een natuurlijke manier lijken mijn wimpers langer en mijn ogen groter. Door dat de wimpers naar de buiten kant wat langer uitlopen geeft dit een frisse, chamante blik. I like it!

Na een paar keer oefenen weet ik zeker dat jij ook aan de slag kunt met nepwimpers. En het werken met halve nep wimpers werkt net even wat gemakkelijker dan met hele, je kunt ze makkelijker op je wimperrand plaatsen. Succes!

Lots of love, Lotte