maandag 19 september 2011

On my way, H&M en Boozyshop bestelling

Zo af en toe vind ik het heerlijk om webshops af te struimen opzoek naar leuke items. Zowel op fashion en beauty gebied heb ik zo mijn favoriete webshop's. Bij H&M shop ik regelmatig online en zo ook bij Boozyshop. Dit weekend besloot ik wat leuke dingen in mijn digitale winkelmandje te droppen en te bestellen. Dit is naar mij onderweg..


Bij de H&M deed ik deze bestelling. Ik had deze zwarte hoge laarzen al een tijdje op het oog, ik besloot ze nu te bestellen voor 39,95. Ik was opzoek naar een niet te dure, zwarte blazer. Toen ik dit zwarte jasje zag, wilde ik hem meteen hebben. Het jasje kost 29,95. De kanten top was direct liefde op het eerste gezicht, en dat  voor maar 19,94. De zwaluw ketting vond ik erg leuk en hij was ook maar 4,95.


Bij Boozyshop bestelde ik doorzichtige nagelwielen, handig voor nagellak swatches! Ze kosten 75 cent per wiel. Ook besloot ik twee producten uit de nude collection van Sleek te bestellen. Ik koos voor de blush en het oogschaduwpallet, hier ben ik erg benieuwd naar! Het pallet kost 7,95 en de blush 4,95.

Jullie kunnen zeker reviews en outfits of the days verwachten, ik kan niet wachten tot de bestellingen binnnekomen. Kennen jullie dat gevoel, dat je het gewoon direct wilt hebben?

Lots of love, Lotte