woensdag 14 september 2011

Zeg, je lijkt wel wat op..


Kennen jullie dat, dat mensen zeggen dat je heel erg op iemand lijkt? Ik heb dat best vaak, dat mensen zeggen dat ik op Adele of Miley Cyrus lijk. Ik moet dan altijd lachen, maar in beide gevallen heb ik het al zo'n vijf keer gehoord. Best vreemd, dat gewoon meerdere mensen vinden dat ik op Adele of op Miley Cyrus lijk. Beide vrouwen zijn heel verschillend, maar ik zal er toch iets van weg hebben. Ik ben erg benieuwd of jullie dit ook wel eens hebben, dat je een ander op een celeb vindt lijken? Of hoor je zelf wel eens dat je op iemand lijkt?

En natuurlijk ben ik ook benieuwd of jullie enige gelijkenissen zien met mij en Adele en Miley Cyrus, tell me! Lijkt het jullie trouwens leuk dat ik een make-up look maak geinspireerd op één van de vrouwen?

Lots of love, Lotte