zondag 2 oktober 2011

Beauty producten in de herfst


Door het prachtige weer van de afgelopen week merken we haast niet dat de herfst is begonnen en dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik geniet met volle teugen van het prachtige na zomer weer, maar ondertussen is de herfst toch echt officieel begonnen. Op beauty gebied draag ik elk seizoen graag andere producten, producten die passen bij het seizoen waar we in zitten. In dit artikel wil ik jullie een aantal beauty producten laten zien, die ik in de herfst vaak zal gaan pakken. Ik heb natuurlijk ook even een look met deze producten gemaakt.


In de herfst draag ik graag aarde tinten, plump en peachy kleuren. Ook op nagellak gebied draag ik in het najaar andere kleuren dan in de zomer. In de herfst mogen de kleuren van mij allemaal wat bruiner, donkerder en zwaarder. In mijn herfst producten zie je veel bruin, paars en groen.




Hier zie je een aantal producten die wat mij betreft erg geschikt zijn voor de herst. Het Sleek pallet uit de nude collectie zal ik dit seizoen vaak gaan dragen, prachtige bruin en plump kleuren zitten er in. Sleek's blush in Pomegranate is ook een aanrader in de herfst. Omdat ons kleurtje van de zomer inmiddels weer verdwijnt kan een bronzer ook heel goed gebruikt worden.



Op nagellak gebied zijn dit in de herfst mijn voorkeuren. Ik houd echt van groen, met shimmer of zonder. Ook brons, bruin en rood zijn wat mij betreft echte herfst kleuren.



Swatches, ik krijg er echt een herfst gevoel van.




Ik heb met de producten een herfst look gemaakt. De ooglook maakte ik met het Sleek pallet uit de Nude collectie en op mijn wangen draag ik de blush in Pomegranate. Op mijn lippen draag ik een lipstick van MAC in Plumful.

Wat zijn wat jou bretreft echte herfst producten en waarom?

Lots of love, Lotte