vrijdag 14 oktober 2011

Beauty Question: Welk beauty product is voor jou overbodig?


Er zijn een heleboel beautyproducten waar ik echt niet zonder kan, maar zijn er ook producten die eigenlijk overbodig zijn? Ik vond dit wel een mooie vraag voor een Beauty Question. Ik heb zelf heel hard moeten zoeken naar het antwoord, want welk product vind ik nu eigenlijk overbodig? Ik wil natuurlijk heel graag jullie antwoord weten, maar lees vooral ook verder voor mijn antwoord.

Ik geef heel eerlijk toe, dat ik dit mijn moeilijkste vraag tot nu toe vind. Want welk product vind ik nu eigenlijk echt overbodig?
Ik denk dat deze vraag heel persoonlijk is, want wat de één heel zinvol vind, vind de ander misschien wel overbodig, leuk discussie puntje! Ik heb lang moeten denken, maar ik denk dat een ik een lippotlood overbodig vind. Ik gebruik het zelf eigenlijk nooit, omdat ik bijna nooit felle of donkere lippen draag. Het liefst ga ik voor roze of nude kleuren en deze kan ik gemakkelijk zonder lippotlood aanbrengen. Maar ik kan me voorstellen dat je het wel vaak gebruikt, wanneer je een rode lippen fan bent. Qua verzorgingsproducten vind ik een anti rimpel créme wat overbodig, gewoon omdat ik nog jong ben en ik het nog niet nodig vind.

Laat me ook jouw antwoord weten, ben erg benieuwd!

Lots of love, Lotte