zondag 16 oktober 2011

Birthday look


Ik vierde dit weekend mijn verjaardag voor m'n familie, het leek me wel leuk om mijn look van deze dag met jullie te delen. Vinden jullie het ook al zo koud? Brrr, nou ik in ieder geval wel! Ik ben een echte kou kleum en trek het liefst mijn warme kleding al weer aan. Ik droeg dit weekend dan ook een lekkere warme trui van object, gecombineert met een legging en stoere enkellaarsjes.


Ik ben echt blij met de trui van Object, het is een mooie zand kleur en hij is heerlijk warm. Echt wat voor mij!



De trui is lekker lang waardoor ik hem prima op een legging kan dragen. De oorbellen kreeg ik van m'n zusje voor m'n verjaardag, vind ze erg mooi!



Mijn winterjas en stoere enkellaarsjes met grote gesp.


De make-up look die ik droeg was erg basic. Gewoon een neutrale bruine ooglook en nude lippen, mijn signature look.

Ik heb een gezellig weekend gehad en heel veel leuke cadeautjes gehad. Ik ben lekker verwend en heb zeker genoten. Hebben jullie een leuk weekend gehad en hebben jullie je warme kleding al uit de kast getrokken?

Lots of love, Lotte