woensdag 5 oktober 2011

Datingsite koppelt mens aan plant

Advertorial

Datingsites zijn tegenwoordig razend populair, ik hoor steeds vaker dat mensen elkaar hebben leren kennen via internet. Maar datingsites die je koppelen aan een plant? Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Er is een nieuwe datingsite ontstaan, Relatieplant. De datingsite koppelt mannen en vrouwen aan hun ideale plant waarmee ze duurzame relaties kunnen opbouwen. Op de site ikenmijnplant.nl kun je een test doen, op deze manier kom door een aantal vragen er achter welk type je zoekt. En ook met welke plant een relatie het langst stand zou houden. Ik ben al zo'n 4,5 jaar gelukkige met mijn 'zonnebloempje' (slijm, slijm), maar toch deed ik de test om te kijken of het een beetje klopt.

Bij mij kwam de volgende uitslag naar voren: Ik ben het avontuurlijke type en bij mij passen de volgende eenzame strijders.


De Kalancho, de Zamioculcas, de Nolina

Na het invullen van de vragen ontvang je een voorstel voor een perfecte match in de vorm van de naam van een plant.
Ook benieuwd geworden? Doe de test en ontdek jouw plantpartner!

Lots of love, Lotte