vrijdag 21 oktober 2011

E.L.F make-up producten review


Al vaker kocht ik make-up producten van E.L.F en ik vind het zelf hele leuke producten, voor een vriendelijk prijsje! Eyes lips face is een merk dat producten uit drie verschillende categorien verkoopt, namelijk de Studio lijn, de Mineral lijn en de E.L.F (1 euro) lijn. De producten uit de Studio en Mineral lijn kosten rond de vijf euro, de producten uit de E.L.F lijn kosten maar één euro. Ik review vandaag producten van alle drie de lijnen. Lees verder voor mijn review en foto's.


E.L.F is een budget merk met mooie producten, de verzendkosten van deze webshop liggen wel wat aan de hoge kant (ik geloof zo'n 7 euro), dus bestel samen met wat vriendinnen, dat scheelt weer wat!



Ik begin met de meest budget producten, de 1 euro producten. Ik was erg benieuwd naar deze tinted moisturizer, een getinte dagcréme is het eigenlijk. Ik vond het moeilijk om de kleuren op internet te bekijken, maar uiteindelijk koos ik voor de kleur Ivory. Helaas was deze kleur veel te licht voor mij. De créme hydrateert er goed en voelt licht aan op mijn huid. Hij geeft verder erg weinig dekking en de kleur is dus wat te licht voor mijn huid.



Ik ben groot fan de nagellakjes van E.L.F. Ik heb er al meerdere en ik ben hier erg tevreden over. Voor deze lakjes betaal je maar 1 euro en ze zijn van prima kwaliteit. Links zien jullie de kleur Mod Mauve en rechts Passion Pink.


Passion Pink, een prachtig frisse oranje kleur.


Mod Mauve, een moeilijk kleurtje om te omschrijven. Het is een soort taupe kleur, die wat meer naar het paars neigt. Dit is mijn favoriet, wat een prachtig uniek kleurtje!




De lipstick komt uit de Mineral lijn en kost vijf euro. Wat mij betreft nog steeds budget! Ik koos voor de kleur Party pink. Het is een koraal, roze kleur. Prachtig kleur met een satin finisch. De lipstick bevat veel pigment, dekt goed, is romig en geeft een prachtige kleur. Wauw, wat een mooi product zeg.





De blush komt uit de Studio lijn en kost vier euro, heerlijk prijsje! Ik koos voor de kleur Tickled Pink, een licht roze, neutrale kleur, met een klein beetje shimmer. Het is een prachtige blush, mooi voor dagelijks gebruik. Hij bevat goed pigment en het spiegeltje vind ik ook erg handig. Ziet er prima uit!



Swatches van de producten. Ik ben helemaal weg van de lipstick en de blush, prachtige producten die ook goed bij elkaar passen. De kleur is mooi aanwezig, maar niet té opvallend. Een mooi roze, koraal kleurtje, echt mijn ding!

Ik ben erg tevreden over deze producten van E.L.F. De tinted moisturizer valt me wel wat tegen, verkeerde kleur en weinig dekking. De nagellakjes, lipstick en blush zijn daar in tegen wel erg goed, deze raad ik jullie allemaal aan.

Lots of love, Lotte