zaterdag 29 oktober 2011

Geshopt! Hema, Mango, Inglot & Sting


Donderdag avond en gister ben ik eventjes de stad in geweest. Ik heb de laatste tijd niet meer zoveel tijd om lekker uitgebreid te shoppen, dus dook ik na mijn supervisie les, snel eventjes het centrum in. Ik kon het niet laten, om bij Inglot weer een mooi palletje samen te stellen en verder kocht ik nog wat andere leuke dingen. Als je verder leest zul je zien wat!


Inglot palletje met vijf oogschaduws. Dit is ondertussen alweer mijn derde Inglot pallet, ik ben gewoon helemaal weg van de oogschaduws. Ik zou ze stiekem allemaal wel willen ;) Ik heb dit keer gekozen voor wat meer bruinten tinten. Eigenlijk bestaat het palletje uit twee delen, links de eerste drie kleuren en rechts de laatste twee kleuren. Ben er echt heel erg blij mee!


Bij de Hema zag ik deze leuke oorbellen, ik nam ze mee voor maar vier euro. Ze passen bij veel dingen, dus dat is erg handig!



Bij de Hema zag ik een rek hangen met tunnel sjaals voor maar vijf euro! Er stonden allemaal vrouwen bij te graaien en ik kon nog net deze rode variant pakken, wat een leuke sjaal zeg. Ik vind het leuk dat hij echt knal rood is, weer is een beetje wat anders.


Ik zocht nog een mooie broek, en het mocht geen spijkerbroek zijn. Bij de Sting zag ik deze donker blauwe, soort van, chino broek liggen. Hij koste maar 40 euro en er zit ook een erg leuk riempje bij!



Bij de Sting zag ik een heerlijk grijs, vest hangen (rechts op de foto). Ik trok hem even aan en ik wist direct dat ik deze wilde houden, hij zit zo lekker comfy! Ik kocht er een bordeau rood shirt onder, die ik ook als jurkje kan dragen.


Links op de outfit foto en op de foto hierboven, zie je een shirt dat ik kocht bij de Mango. Ik zag hem hangen en vond hem direct heel erg mooi! Er zitten grijze veren op en hij valt bij de mouwen erg wijd. Hij staat ook leuk onder een grijs vest of een jasje.

Dit waren alweer mijn geshopte spulletjes, wat vinden jullie er van?

Lots of love, Lotte