woensdag 12 oktober 2011

Happy b-day to me!


Ah, koetjie koetjie een één jarige Madam Lotte! Vandaag ben ik 22 jaar geworden, happy b-day to me! Ik ben vandaag jarig en ik voel me echt op en tot jarig, heerlijk is dat. Vanmorgen ben ik lekker verwend met cadeautjes en vandaag ga ik gewoon naar stage, dus daar ga ik het ook gezellig vieren. Met de kindjes pannekoekjes eten, wordt vast heel gezellig. Ik vier dit weekend mijn verjaardag met m'n familie. 22 jaar alweer, pfoeh wat gaat dat toch snel..  

Ik weet nog dat ik vroeger altijd ging aftellen tot mijn verjaardag. Ik maakte een soort kalendertje waar ik elke dag een kruis door een dag zette, tot dat ik jarig was. Een paar weken voor m'n verjaardag viel de Intertoys gids altijd op de deurmat, dus ik had altijd een enorme verlanglijst van de Intertoys. Stiekem onder het bed van m'n ouders gluren, omdat ik stiekem wilde weten wat ik zou krijgen. Ik baalde eigenlijk altijd als ik dan echt zag wat ik kreeg en ik moest dan toch 'spontaan' doen als ik het kreeg. Onder tussen wisten m'n ouders natuurlijk al lang dat ik gekeken had ;) haha.


Heerlijk dat gevoel van vroeger, maar eigenlijk heb ik dat nog steeds een beetje. M'n ouders, m'n zusje en vriend die geheimzinnig doen over cadeautjes en me 's ochtens wakker maken en voor me zingen. Heel traditioneel, maar erg leuk! Maar eerlijk gezegd, hoef ik niet perse elk jaar weer ouder te worden, hmm herkennen jullie dat?

Fijne dag allemaal!
Lots of love, Lotte