donderdag 6 oktober 2011

Ik ga verhuizen


Ik heb het al wel eens benoemd, maar nu nogmaals: Ik ga verhuizen! Samen met m'n moeder en zusje ga ik in een gezellige bovenwoning in het centrum wonen. De woonkamer is enorm sfeervol met oude ellementen, maar helaas zijn de slaapkamers wel wat klein. Toch heb ik al heel veel leuke ideetjes voor m'n nieuwe kamer. Ik wil het vooral heel neutraal houden met wit en grijs, taupe. Vandaag wil ik jullie wat inspiratie laten zien, voor ons nieuwe huisje en m'n slaapkamer.




Omdat m'n kamer straks een stuk kleiner wordt, wil ik alles heel wit en licht houden. Ook wil ik zo min mogelijk spulletjes op mijn kamer zetten, zodat het mooi rustig blijft. Een grote schaal met kaarsjes lijkt me wel erg mooi en sfeervol.




Het duurt nog ongeveer twee maanden voordat we bezig kunnen in het nieuwe huis, maar ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe het gaat worden.



Op m'n kamer wil ik veel kussentjes op mijn bed leggen, met leuke details. Een mooi plaid in dezelfde kleuren en natuurlijk een enorme lade kast voor m'n beautyproducten!

Het voelt een beetje dubbel, verhuizen. Maar ik probeer er positief naar toe te kijken en door te bedenken hoe m'n kamer gaat worden, gaat dat heel goed. Ik breng jullie op de hoogte van de veranderingen en natuurlijk komt er een kleine room tour als m'n kamer straks helemaal af is.

Lots of love, Lotte