maandag 17 oktober 2011

Kerst met Lush, review lipproducten


Al eerder liet ik jullie kennis maken met de nieuwste kerstproducten van Lush. Jullie wilde graag reviews zien van de producten, daarom begin ik vandaag met de lipproducten uit deze collectie. In de kerstcollectie van Lush zit lipscrub en verschillende lip tint's. Vandaag kunnen jullie in een review mijn ervaring met deze producten lezen.


Lipscrub in Pow Wow, Lip tint in Chillie Tingle en Celebrate.


Ik ga beginnen naar de lipscrub in Pow wow, want hier was ik eigenlijk wel het meest benieuwd naar. Lush verkoopt in haar standaard assortiment ook lipscrubs en steeds twijfelde ik of ik er één zou kopen.

Lush over de Pow Wow lip scrub: Door wind en kou krijg je soms van die vervelende velletjes op je lippen, bah! Scrub je lippen heerlijk zacht met deze citrusachtige limited edition lip scrub Pow Wow! Gemalen knettersnoepjes scrubben je velletjes weg, jojoba- en arganolie maken je huid weer lekker glad. Zodat jij weer klaar bent voor zachte winterkusjes!


De Lush Pow Wow lipscrub ruikt lekker fris en een beetje zoetig, heerlijke geur. Ik heb nog geen ervaring met de andere lipscrubs van Lush, maar ik vond deze er erg moeilijk uit krijgen. Hij voelt hard aan en ik vind de scrubdeeltjes ook erg grof. De scrub scrubt mijn lippen wel goed en ze voelen weer erg zacht aan. Zeker een prettig product voor in de winter! De knettersnoepjes die er in zitten, knetteren lekker op je lippen, ook lekker om op te eten. Lush Pow Wow lipscrub 8,95



Lush komt deze kerst ook met Lip tint's, getinte lippenbalsems. Ik review voor jullie Chilly Tingle een chillie, koraal rode kleur en Celebrate, een subtiel roze kleurtje.

Lush over Chilly Tingle: Een nieuwe liptint in een mooie, koraalrode kleur, die eigenlijk iedereen goed staat! Gebruik veel voor pittig gekleurde lippen, een klein beetje geeft een warme tint. Bevat biologische jojoba olie, fairtrade cacaoboter en candelillawax voor een lichte verzorging (het is geen lippenbalsem) en gemalen chilipeper voor een kleine kick!
Chilly Tingle vond ik erg hard aan voelen, niet lekker smeerbaar. Wel bevat deze liptint een prachtige koraal, rode kleur. Wauw, echt een prachtige kleur met veel pigment! Wat mij betreft had hij wat romiger en voedende mogen zijn, vind dit niet echt als een balsem aan voelen.

 
Lush over Celebrate: Een subtiele roze tint en glans voor schittende lippen, voor degenen die niet van felgekleurde lippen houden.

Celbrate geeft een hele mooie, roze glans aan je lippen. Hij is veel romiger dan Chilly Tingle en ook prettiger in gebruik. Deze lip tint bevat wel wat minder kleur en pigment, maar voelt wel meer verzorgend. Ik vind de knetter snoepjes boven op een beetje irritant, maar die kun je er gelukkig zo van af halen. Wel een mooi en lief kleurtje! Lush lip tint €9,25


Lush Chilly Tingle, Lush Celebrate en Lush Pow Wow lipscrub.


Mijn favoriete lip tint in Chilly Tingle, wauw wat een prachtige koraal kleur!

De lip tint's van Lush vind ik zeker aanraders, ze geven een mooie kleur en zijn zeker een mooie toevoeging voor de kerst. De lipscrub van Lush doet zijn werk goed, maar vind ik niet heel handig in gebruik. De Lush kerstproducten zijn zowel in de winkel als in de online shop verkrijgbaar.

Lots of love, Lotte