zondag 30 oktober 2011

Lauren Conrad inspired make-up look


Hoewel Lauren vooral bekend staat om haar healthy nude looks, wil ik vandaag wat meer aandacht geven aan deze look. Een flawless skin, prachtige wing en pretty pink lips. Lauren heeft een aantal van deze looks en ik vond het tijd om deze look eens na proberen te maken. In dit artikel laat ik stap voor stap zien, hoe je deze prachtige look kunt creëren.


Een vergelijkbare look van LC, prachtige roze lippen.


Ik begin met het aanbrengen van mijn foundation, dit doe ik met mijn beautyblender, om een mooi egaal geheel te krijgen. Ik gebruik hiervoor de photofinish foundation van Catrice.


Vervolgens poeder ik dit af met een matterende poeder. Ik gebruik een gezichtspoeder van Bourjois.



Op mijn jukbeenderen breng ik deze prachtige MSF van MAC aan, voor een mooi glansje.



Tijd voor de blush! Ik wilde graag een neutrale blush gebruiken, dus ik koos voor Suede van Sleek. Met de blush contour ik een beetje mijn gezicht.


Ik teken mijn wenkbrauwen bij met een wenkbrauwpotlood van de Hema in nr. 09



Ik breng dan eerst een oogschaduwbasis aan, zodat de eyeliner niet op mijn bewegende ooglid gaat zitten. Daarna breng ik een zwarte gelliner aan van catrice, met een kleine wing aan het eind.


Op mijn bovenste en onderste wimpers breng ik een laagje mascara aan.


Dan is het tijd voor de lippen, lekker fel! Ik gebruik hier een lipstick van de DA, uit hun eigen collectie. De lipstick voelt helaas wel wat droog aan en geeft bijna een matte finish.


Voor wat meer glans op lippen, breng ik daarom een lipgloss aan van L'oréal.



En dit is de finished look! Ik heb door de look van Lauren Conrad laten inspireren en ik vind hem nog best aardig in de buurt komen. De roze lippen knallen er echt van af, maar dat vind ik juist heel gaaf. Nee, ik zou dit niet snel overdag dragen, maar naar een feestje misschien wel?! Wat vinden jullie van de LC inspired make-up look?

Lots of love, Lotte