zondag 9 oktober 2011

MAC Plumful & Shale


Ik kan maar geen genoeg krijgen van de prachtige make-up producten van MAC, vast heel herkenbaar voor veel beautylovers. Telkens als ik een tijdje niet bij de MAC ben geweest, krijg ik zo'n drang gevoel, dat ik echt weer even moet. Toen ik vorige week in Utrecht liep, dook ik uiteraard direct de MAC counter in. Ik kocht hier twee nieuwe producten, namelijk een oogschaduw in de kleur Shale en een lipstick in Plumful. Lees verder voor mijn review.


De lipstick in Plumful is een lipstick die ik al een tijdje graag wilde hebben. De lipstick heeft voor mij een perfect plum kleur en hij heeft een lustre finish. Hij geeft een mooie glans en voelt enorm romig aan, ook bevat hij veel pigment. De oogschaduw in Shale is een satin oogschaduw. Het is een taupe achtige kleur, met een koele ondertoon.




Heerlijke plaatjes, vind je ook niet? Shale is een hele basic kleur oogschaduw, maar ik denk dat ik hem veel zal gebruiken. Taupe is een oogschaduw kleur die ik nog niet veel heb, hij heeft een mooie glans en een koele ondertoon. Ik kan hem met veel andere oogschaduw kleuren combineren. Plumpul is voor mij een hele draagbare kleur paars, hier durf ik nog wel mee over straat. Ik ben echt weg van de kleur!


 Oogschaduw in Shale



Hier zie je de swatches van Shale. In de ooglook heb ik hem aangebracht in mijn crease, voor een klein beetje schaduw. Op de swatch daaronder zie je de glans in de oogschaduw goed naar voren komen. Ik vind het een erg mooie taupe kleur, goed pigment ook. Voor een MAC oogschaduw betaal je 15 euro.



De lipstick in Plumful bevat enorm veel pigment. Zoals je de kleur ziet, zo komt hij ook over op mijn lippen. Verder heeft hij ook een mooie glans van zich zelf en dekt hij erg goed. De lipstick voelt romig aan en blijft redelijk goed zitten. Ik vind het een prachtige paarse kleur, een mooie toevoeging aan mijn stash. Vind het ook een mooie herfst kleur! Voor een MAC lipstick betaal je 17,50.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe MAC aankoopjes, producten die ik zeker vaak zal gaan dragen. Ben benieuwd of jullie dit ook voor jezelf na gaan, of je 'duurdere' producten ook ├ęcht vaak gaat gebruiken, of dat het alleen voor de 'heb' is. Laat het me weten in een reactie!

Lots of love, Lotte