dinsdag 25 oktober 2011

Nude make-up look, Sleek nude collection


De Sleek nude collection, is een collectie die ik met veel liefde gebruik. De naam zegt het al, een collectie voor de perfecte nude look. Naast een nude look, kun je er ook gerust donkere looks mee maken. Ik heb zelf de blush is Suede en het oogschaduw pallet uit deze collectie. In dit artikel wil ik jullie laten zien, hoe je hier een perfecte nude look mee kunt maken. Ik heb mijn favoriete kleuren gebruikt en draag deze look de laatste tijd erg vaak.  


Au naturel pallet


Blush in Suede

Ik draag overdag het liefst een nude look, en met een nude look bedoel ik neutrale kleuren. Ik bedoel hier uiteraard geen blote billen gezicht mee, hihi. De producten uit de Nude collection van Sleek zijn hier erg geschikt voor, ik gebruik dit palletje dan ook erg veel. De bruin tinten zijn perfect voor een dagelijkse look, maar je kunt er ook een intense bruine smokey eye mee maken.



Voor de ooglook heb ik de witte kleur (Nougat) op mijn wenkbrauwbot en binnenste ooghoeken aangebracht. Over mijn gehele ooglid bracht ik Taupe aan, dit is de kleur rechts boven in het pallet. In mijn crease bracht ik de kleur Bark aan (derde kleur van links, onder). Op mijn wangen draag ik de prachtige blush in Suede, wat een beauty is dit! Wat mij betreft is dit de perfecte look voor overdag, mooi neutraal.


Complete look

Ik ben zelf erg tevreden met de producten uit de Nude collection van Sleek. De blush is echt een must have, een heel unieke kleur, maar toch mooi neutraal. Het is een kleur dat een beetje tussen het bruin en peache in zit. Het oogschaduw pallet bevat verschillende bruin tinten, waar je veel kanten mee op kunt. Wat is jouw favoriete nude look?

Lots of love, Lotte