zaterdag 22 oktober 2011

Verjaardag cadeautjes


Het is alweer eventjes geleden, 12 oktober was ik jarig en werd ik 22 jaar. Ik kreeg een aantal keer de vraag, of ik mijn cadeautjes ook met jullie wil delen. Dit doe ik niet om op te scheppen, maar gewoon omdat jullie vast wel nieuwsgierig zijn naar mijn verjaardag cadeautjes. Ik ben lekker verwend en heb hele leuke en praktische cadeautjes gehad, helemaal naar mijn zin!



Deze prachtige toilettas van Oilily kreeg ik van m'n vriend, ik koos hem zelf uit en ik ben er echt super blij mee. Handig om mijn make-up in mee te nemen, wanneer ik bijvoorbeeld ergens blijf logeren.


De oorbellen kreeg ik van m'n zusje en ik heb ze al erg vaak gedragen, ze passen helemaal bij mij. De tube sjaal met de vrolijke print, kreeg ik van m'n vader. Past perfect bij de herfst!


Van m'n moeder kreeg ik deze leuke cupcake zit, ik kreeg een cupcake machine, waar je alleen maar de deeg in hoeft te doen. Binnen 15 minuten heb je heerlijke cupcake's. Ik kreeg er ook nog een topping, vormpjes en versiering bij. Dat wordt uitproberen dit weekend!



Van m'n vader kreeg ik het Bobbie Brown boek, Make-up Mania. Deze stond bovenaan mijn verlanglijst en nu heb ik hem! Het leuke Blond Amsterdam potje kreeg ik van m'n oom en tante, wilde ik ook graag hebben.


Van m'n vriendinnetje Manou kreeg ik dit leuke high tea kook boekje en de schattige etagére. Super leuk!



Uiteraard ook nog wat leuke make-upjes. Nagellak van Catrice, lipstick en mascara. Dainty blush van MAC en een lipgloss van Too Faced. En het prachtige Smokey Eye pallet van Too Faced, Yay!

Ik ben ontzettend verwend door iedereen en heb mijn verjaard fijn kunnen vieren. Ik kreeg naast deze cadeautjes ook nog een hart waar in foto's in kan zetten, maar het was lastig om deze leuk op de foto te krijgen. Dit waren mijn cadeautjes! Wat staat er op jullie verlanglijstje, voor jullie aankomende verjaardag?

Lots of love, Lotte