zondag 23 oktober 2011

Warm de winter door


Ook al is het nog geen winter, soms voelt dat in de vroege ochtend al wel zo. Ik ben een echte kou kleum en ik pak me zo warm mogelijk in, in de winter. Voordat we het weten ligt er alweer een pak sneeuw en moeten 's ochtends de ruiten van de auto krabbel. Brrr, doe mij maar een paar warme handschoenen, een sjaal en een muts. In dit artikel heb ik een aantal leuke setjes samengesteld, om lekker warm en hip de winter door te komen.
Grijs gecombineerd met wit. Grijs is een hele basic kleur en kun je met veel combineren, maar ik vond het met wit wel erg mooi! Ik ben vooral weg van de sjaal en de muts, leuk printje.

Camel is een echte trend kleur dit najaar, waarom dan niet in je winter outfit. Een  camel kleurige jas, sjaal en oorwarmers. Om het niet te eentonig te laten worden, een paar handschoenen met panterprint. Je moet wel een beetje lef hebben voor deze look!

Zwart kan altijd, hier combineer ik zwart met paars. Ik vind dit zelf wel wat chique staan, vooral met dat mutsje!

Mijn favoriet, is deze prachtige lichte jas, gecobineerd met de peache kleurige oorwarmers en sjaal. Een paar wollen wanten er bij en je lieve winter outfit is af. Love it!

Al deze setjes zijn samengesteld met items van de H&M, voor fijne prijsjes. Zo zie je maar dat een winter outfit helemaal niet saai en somber hoeft te zien, gebruik kleur en printjes en je loopt er helemaal hip bij deze winter. Laat de winter en de sneeuw maar komen! (uh, wacht toch nog maar even ^-^)

Lots of love, Lotte