woensdag 30 november 2011

Bronzer, ook in de winter!


Bronzer is een product wat ik in eerste instantie vooral in de zomer maanden gebruik. Een bruine teint is dan wel zo mooi, met al die zonnige dagen! Maar waarom alleen in deze maanden, en ook niet in de winter? In de winter lagen bronzers bij mij maar wat te verstoffen. Maar nu heb ik zoiets van, waarom? Want juist in de winter willen we toch een sunkissed look, tijdens de sombere en vooral koude wintermaanden kunnen we dat best gebruiken.
Bronzer dus, een heerlijk product vind ik het! Je look kan er totaal door veranderen, je bleke (winter) huidje veranderd opeens in een lichte, zomerse teint. Met moet natuurlijk niet lijken als of je uren onder de zonnebank hebt gelegen, maar kies een bronzer die net een paar tinten donker is dan je eigen huid. Dan zal het er toch natuurlijk uit  blijven zien.




Mijn favoriete bronzer van dit moment, is de Honey Bronze bronzing powder van de Body shop. Ik zelf heb de kleur 03, de donkerste kleur. Ik ben zo dol op deze kleur, omdat het een vrij lichte bronzer is. Hij komt heel dicht bij m'n eigen huidskleur in de buurt, maar toch geeft hij een zomerse teint. Precies wat ik in deze koude wintermaanden nodig heb! Het is trouwens ook een matte bronzer, dit geeft een mooi natuurlijk effect. Deze bronzer is ook erg geschikt om mee te shapen, daar gebruik ik hem graag voor. De Honey Bronze bronzing powder kost 14,50 en is te koop bij alle Body shop filialen of via de webshop.



Hier heb ik de bronzer aangebracht over mijn gezicht. Niet opvallend, maar toch een mooie, licht bruine gloed.

Ik ben benieuwd wat jullie van het product bronzer vinden? Alleen een product voor in de zomer, of gebruik je het ook graag in de winter? Let me know!

Lots of love, Lotte