vrijdag 25 november 2011

Essence Irreplaceable & Be optimistic!


Vorige week liep ik weer een keertje in de Kruidvat en vond deze nagellakjes uit de Colour & go lijn van Essence. Ik heb al aardig wat lakjes van Essence, prima lakjes en ook nog eens spot goedkoop! De kleuren Irreplaceable en Be optimistic! zijn twee kleuren met een prachtige shimmer. En nude kleur en een oranje kleur, twee kleuren waar ik echt dol op ben. Lees verder voor meer foto's en swatches.



Irreplaceable is op dit moment mijn favoriete nagellak kleur! Het is een nude kleurige nagellak met een prachtige, gouden shimmer. Perfect voor overdag, maar ook voor straks met de feestdagen.
Be optimistic! Is een warme, oranje kleurige nagellak. Deze lak bevat ook enorm veel shimmer, het is trouwens ook een beetje een koper kleur. Erg mooi voor de winter!



Irreplaceable



Be optimistic!

Heb ik teveel gezegt, prachtige kleuren toch? Ik vind dat Essence haar nagellakken collectie steeds beter uitbreid. Ze spelen in op het seizoen en gaan mee met de trends. Irreplaceable dekt trouwens in twee laagjes en Be optimistic! heeft maar één laaje nodig. Beide lakjes zijn van prima kwaliteit en kosten slechts 1,29 per stuk.

Lots of love, Lotte