maandag 7 november 2011

Essence Nail fashion stickers


Kennen jullie de stickers van Esssence, die je op je nagels kunt plakken? Ik had er al wel eens van gehoord, maar nog niet eerder had ik dit zelf geprobeerd. Ik hoorde verschillende meningen en daarom besloot ik ze te gaan reviewen. De Nail fashion stickers kosten twee euro en zijn in verschillende printjes verkrijgbaar, ik koos voor deze panter print. Benieuwd naar dit product en mijn mening? Lees dan verder.


In het pakketje zitten twee velletjes met nagelstickers. Er zitten verschillende maten stickers op, zodat je zelf kunt kijken welke maat op je nagels past. Handig dat er verschillende formaten zijn, zo zal er altijd wel wat voor jouw maat nagels tussen zitten.



Na het zoeken naar de juiste maat, plak ik de stickers op mijn nagels. Het is belangrijk dat ze goed op je nagels plakken en niet op je nagelriemen, want dan plakken ze niet goed. Ik heb ze zelf een beetje bij geknipt, omdat ze anders iets te breed waren. Volgens Essence kun je de uiteinden het beste er af vijlen, maar dit gaf geen mooi effect. Ik koos er voor om dit er met een nagelschaartje van af te knippen.



Het resultaat! Ik vind het resultaat heel leuk en super handig, binnen een paar minuten heb je zulke leuke nagels. Maar helaas zitten er ook wat minpunten aan deze stickers. Zo blijven ze niet op elke nagel goed plakken, wat ik ook probeerde, sommige randjes bleven echt niet goed plakken. Helaas blijven ze ook maar een dagje zitten, zolang je niet veel doet met je nagels (naar de wc gaan en handschoenen dragen gaat al niet). Het blijven een soort van stickertjes, die niet lang op hun plek blijven, jammer.

Lots of love, Lotte