zondag 13 november 2011

H&M party collectie


De feestdagen komen steeds dichter bij, één van de leukste dingen die daar bij komen kijken, is de nieuwste collectie op fashion gebied. Glitters, goud, zwart, pailetten, ik houd er van! H&M's party collectie ligt alweer in de winkels en is ook verkrijgbaar op de webshop. Ik wil deze collectie graag met jullie delen. Laat het maar snel kerst zijn, vind het altijd zo gezellig.


Qua kleding vind ik de jurkjes en het gilletje het leuks, ik ben gek op zwart en glitters! In deze collectie zie je veel zwart, goud, maar ook roze is een kleur dat je hier veel in ziet terug komen.

De accessoires vind ik eigenlijk wel het leukste. Het mag allemaal lekker groot en we zien veel veren. Ook in de accessoires weer veel zwart, goud en roze. Mooie kleuren bij elkaar.

Al enig idee wat jij dit jaar tijdens de feestdagen draagt?
Lots of love, Lotte