woensdag 16 november 2011

Het nieuwe Dr. van der Hoog, natuurlijke klasse

Advertorial

De producten van Dr. van der Hoog zijn in een stijlvol, nieuw jasje gestoken! Ik kende Dr. van der Hoog vooral van de heerlijke maskertjes, heerlijk zijn ze. Behalve de verpakkingen, zijn de producten ook vernieuwd en heeft Dr. van der Hoog een nieuwe campagne opgezet. Dr. van der Hoog wil laten zien, dat natuurlijk en klasse samen gaat. Er zijn zeven verzorgingslijnen, op elk huidtype afgestemd. Ik heb zelf een zeer gevoelige huid en heb dan ook de producten uit deze lijn ontvangen. Lees verder voor meer informatie en een review

Op de site van Dr. van der Hoog, staan alle zeven verzorgingslijnen omschreven en kun je ook ontdekken welke lijn het beste bij jouw huid past.


De Hypo Sensitive lijn (de lijn voor de overgevoelige huid):
Een gevoelige huid kenmerkt zich door een dunne en fijne structuur en reageert snel op prikkels zoals hitte en kou met als gevolg een allergische reactie. De Hypo Sensitive huidverzorgingslijn van Dr. van der Hoog, op basis van Tamarinde-extract, helpt het natuurlijk afweermechanisme van de huid te versterken en zo de kans op huidreacties optimaal te beperken. Vrij van parfum en kleurstoffen.




Reinigingsmilk, reinigingslotion, oogreinigingsmilk

Het meest benieuwd was ik naar de reinigingsproducten. Ik vind het met mijn gevoelige huid erg lastig om producten te vinden, waar mijn huid neit geirriteerd van raakt. De reinigingsmilk voelt zacht en licht aan, totaal niet vettig. Hij voelt prettig aan en ik krijg er geen allergische reactie van. Ook de reinigingslotion voelt prettig en geeft mijn huid een fris gevoel. Fijne reinigingsproducten, waar mijn huid goed op reageerd!



Kalmerende nachtcréme, anti-aging dagcréme

Ik vind het voeden van mijn huid erg belangrijk, een goede dag en nachtcréme is dan ook een must. De vochtregulerende dagcrème op basis van vitamine B5 en allantoïne verzorgt en kalmeert de huid. De producten bevatten geen parfum en kleurstoffen. Ik vind beide créme's erg zacht voor mijn huid, ze voeden goed en m'n huid voelt 's ochtends weer heerlijk zacht aan!



Romantic roses masker, Calming clay masker

De romantic roses masker ruikt (uiteraard) naar heerlijke rozen! Het masker voelt lekker romig en voendend aan, na 15 minuten weer afspoelen en m'n huid voelde zijdezacht. Echt een lekker masker dit! Calming clay is een poedermasker. Dit masker hydrateert en reinigt de huid en maakt haar weer heerlijk zacht en soepel. Dit masker heb ik zelf nog niet kunnen proberen, maar ik ben wel erg benieuwd.

Voor meer informatie over de nieuwe producten van Dr. van der Hoog, moet je zeker een kijkje nemen op de site. Hier staan alle verzorgingslijnen beschreven, inclusief omschrijving en prijzen. Ook makkelijk, je kunt ze direct online bestellen!

Lots of love, Lotte