vrijdag 11 november 2011

INGLOT freedom system oogschaduw pallet #3


Van af het eerste oogschaduw pallet van Inglot, wist ik zeker dat ik nog veel meer palletjes wilde samenstellen. Ondertussen heb ik drie palletjes, en m'n nieuwste pallet wil vandaag aan jullie laten zien. Ik koos dit keer voor een wat groter pallet, namelijk voor vijf oogschaduws. Ik kon zo moeilijk kiezen, want Inglot heeft prachtige oogschaduw kleuren. Ze zijn goed gepigmenteerd en de kleur keuze is enorm, de kleuren zijn echt allemaal prachtig. Dit keer koos ik voor een pallet waar ik meerdere looks mee kan maken, lees snel verder.


Het pallet dat ik heb samengesteld. Ik vind de verpakkingen van de palletjes zo leuk. Ze sluiten met een magnetisch systeem, je schruift dekseltje er af en zo open je het pallet. De deksel is van mat glas, waardoor je de oogschaduws toch nog goed kunt zien. Ziet er mooi uit en straalt voor mij zeker luxe uit.


D.S. 467, AMC Shine 31, AMC Shine 37, Pearl 399, Pearl 452

De eerste kleur is een highlighter, die je eigenlijk voor elke look zou kunnen gebruiken. De tweede en derde kleur koos ik om samen te combineren, mooi voor een basic bruine ooglook. De vierde en vijfde kleur koos ik ook om samen te combineren, een oudroze kleur met een aubergine kleur. Prachtige kleuren, waar je weer een heel andere look mee kunt maken. Toch zijn de kleuren heel draagbaar en zouden ze ook door elkaar gecombineerd kunnen worden.



Eigenlijk bevatten alle kleuren in dit palletje shimmer, maar de één net wat meer dan de ander. Zo hebben de tweede en derde kleur meer shimmer, dan de vierde en de vijfde kleur. Deze bevatten meer een parelmoer finish, ook erg mooi! De highlighter heeft een lichte shimmer, maar niet té.



En dan de swatches, ziet er goed uit toch? De pigmentatie van de Inglot oogschaduws is ontzettend goed. Volgens mij is dit bij alle oogschaduws van Inglot, nog geen één keer kwam ik een kleur tegen die ik minder vond. Ik vind alle kleuren uit het pallet even mooi en ze zijn ook goed met elkaar te combineren. Hier zal ik vaak gebruik van gaan maken!

Inglot freedom system pallet, met vijf oogschaduws 32 Euro.

Lots of love, Lotte