vrijdag 4 november 2011

Lush Jilted Elf en Snow Fairy douchegel


In de wintercollectie van Lush zitten heel wat lekkere producten. Ik kan gewoon niet genoeg krijgen van dit Lush, het is zo'n fijn merk en de producten zijn gewoon zo leuk (en natuurlijk lekker). Vandaag review ik twee producten uit de wintercollectie van lush, producten die je onder de douche kunt gebruiken. Namelijk de Snow Fairy douchegel en the Jilted Elf. Benieuwd naar de producten en reviews? Lees dan snel verder.


Snow Fairy douchegel en Jilted Elf douchejelly



Snow Fairy douchegel is een terugkomend product tijdens de kerstdagen, een hele populaire douchegel dus. Snow fairy is een heel zoet product, net zoals het er uit ziet eigenljik.

Lush over Snow Fairy:
Snow Fairy heeft dit jaar gelukkig weer besloten bij ons terug te keren! Er zijn mensen die net zo zuinig met deze douchegel doen tot het weer kerst is, in de hoop dat dit zoete schatje weer een comeback maakt. Gelukkig is dat dit jaar weer het geval. Deze douchegel ruikt zoals ze eruit ziet, heel heel zoet. Naar zoete snoepjes, oh zo slecht voor je tanden, maar oh zo goed voor je humeur. Vergis je niet, dit is niet alleen een douchegel voor kleine meisjes, we kennen genoeg grote stoere mannen die heel gelukkig worden van een douchepartijtje met Snow Fairy!

Pfoeh, wat is Snow Fairy zoet. Wat mij betreft net een beetje té zoet, maar wanneer je zin hebt in wat zoets, moet je gewoon met snow fairy onder de douche stappen. De douchegel werkt prima en heeft een vloeibare substantie, prima product. Maar van mij had hij net ietsje frisser mogen zijn, maar smaken verschillen toch! Snow Fairy 5,95 voor 100 gram.



De Jilted Elf douchejelly. Wat een leuke en goed passende naam voor dit product! In eerste instantie wist ik niet zo goed wat dit voor een product was, het voelde een beetje jelly aan, als een soort kwarkje. Hij ruikt lekker fris en doet me echt aan de wintermaanden denken..

Lush over Jilted Elf douchejelly:
Met deze groene elf geniet je van een heerlijke glibberige douchepartij! Jellies bestaan voor een deel uit zeewierextract, wat heerlijk verzachtend werkt, prima voor droge winterhuidjes. We hebben er een fruitige geur aan gegeven, met kaneelblad extract, grapefruitolie, gemberolie en een scheutje wodka. Perfect om mee wakker te worden als het buiten nog zo donker is!


Wat een leuk product is dit zeg. Het is een jelly product, die je onder de douche kunt gebruiken. Ik heb hem direct uitgeprobeerd, ik was zo nieuwsgierig. Ik kan vertellen dat ik het niet heel makkelijk vind werken, je moet eigenlijk een stukje er van afalen en direct gebruiken onder de douche. Het product voelt heel glibberig aan en zacht op de huid, hij ruikt een beetje zoetig, maar niet té. Hmm, een heerlijk product is dit. Inderdaad heerlijk om 's ochtens te gebruiken, wanneer het donker is buiten en je de kou in moet..Jilted Elf 6,95 voor 100 gram.
 


De Snow Fairy douchegel en Jilted Elf zijn op dit moment verkijgbaar in de winkels en in de webshop. Beide zijn het prima producten, de één wat zoeter dan de ander. Zelf geef ik mijn voorkeur aan de Jilted Elf, omdat ik het er zo leuk uit vind zien, maar ook om de geur en de werking. Benieuwd naar de producten? Neem dan snel eens een kijkje bij Lush, 't is zo'n heerlijke winkel..
 
Lots of love, Lotte