zaterdag 12 november 2011

New in! Bruine tas van WE


Gister dook ik na schooltijd nog even de stad in, na mijn evaluatie, vond ik wel dat ik wat leuks had verdiend! Ik ging eigenlijk opzoek naar een nieuwe sjaal bij de WE, die heb ik gevonden, maar ook liep ik tegen prachtige tas aan. Ik zag hem hangen, ik pakte hem en rekende hem direct af. Ik vond de tas zo leuk, die moest ik wel hebben! Ik vind de prijs nog wel meevallen en ik vond de kleur erg mooi, kan ik goed combineren.



Ik vind de tas er erg luxe uit zien, het lijkt echt op leer (maar dat is het niet). Het is een donker bruine tas, met zwarte details, dit zorgt er voor dat ik hem goed kan combineren. Ik draag veel bruin en zwart, dus deze tas is perfect. Hij heeft een handig formaat, handig voor stage, maar ook voor een dagje shoppen is hij geschikt. Het strikje op het slotje vind ik een erg leuk detail!



Zelfs de binnenkant is leuk aan deze tails, een leuk stofje. De ruimte in de tas is lekker groot, hier kan ik veel in kwijt. Er zitten ook handige vakjes in, daar ben ik altijd wel van.



Ik ben erg blij met m'n nieuwe tas. Ik kocht hem bij de WE voor 35 Euro, een prima prijs wat mij betreft. Ik zal hem vast vaak gaan gebruiken, want ik ben er helemaal weg van. Wat vinden jullie van m'n nieuwe tas?

Lots of love, Lotte