vrijdag 18 november 2011

Nieuw! Budget glossy Fashionista

Advertorial

Net nieuw in de winkels: Fashionista! Een tijdschrift vol fashion, beauty en lifestyle. Ik ben dol op tijdschriften, ik lees ze graag in de trein of als ik op een luie zondagmiddag niets te doen heb. Ik vind het heerlijk om glossy's door te bladeren en hier inspiratie uit te halen, Fashionista is een nieuw blad in Nederland en richt zich op de jonge vrouw.

Ik vind het een erg leuk tijdschrift, waar ik met veel plezier in lees. Veel outfit's, fashion tips, maar ook beauty en tips. Het leest makkelijk weg en staat vol met prachtige foto's.



Fashionista verschijnt om de vier weken en gaat over datgene waar jonge meiden zich mee bezig houden! Shoppen, fashiontrends, real life & beauty.


Het blad kost slechts 2,99 en als introductie hebben ze ook nog een paar leuke aanbiedingen! Zo krijg je 20% korting bij Coach en kun je een gratis armband bij Pieces ophalen. Ook kun je 10 x €750 shopping money + een personal styliste!

Bekijk ook eens de website.

Lots of love, Lotte