zaterdag 19 november 2011

OPI Touring America collectie


De OPI Touring America collectie ligt op dit moment in de winkel en ik kon dit setje met vier mini's niet laten liggen. De kleuren zijn echt wat voor mij en ook heel draagbaar. Vandaag wil ik jullie de nagellakjes laten zien en zullen jullie mijn mening hierover lezen. Het setje met vier nagellakjes kost 17,95 en is o.a. te koop bij de Sephora en DA.  


De lakjes zaten verpakt in een bij passend doosje, de namen staan er bij en de verpakking past bij de collectie. Ziet er goed uit!


My adress is 'Hollywood', French quarter for your thoughts, A-taupe the space needle, Honk if you love OPI.

Wat een leuke namen heeft OPI weer bedacht, pluspunt! De kleuren zijn echt te gek, helemaal mijn ding. Ik vind vooral A-raupe the space needle en Honk if you love OPI, erg mooi. Mooie kleuren voor dit najaar. Het zijn trouwens wel kleine flesjes, er zit 3,75 ml nagellak in. Niet veel, maar ik maak toch nooit een nagellakje ├ęcht op, dus ik vind het niet erg.




Wat mij elke keer weer verbaasd, is de kwaliteit van de OPI lakjes. Ze drogen echt super snel, zonder een sneldrogende topcoat en ze blijven ook erg lang zitten, zonder te chippen. Ik merk echt dat ik ze hierdoor ook vaak draag! Tijd voor de swatches.


 
My adress is 'Hollywood'. Een roze kleurtje met een beetje shimmer, hij dekt in drie laagjes. Op foto draag ik twee laagjes.


A-taupe the space needle. Een taupe kleurige nagellak, die ook een beetje een lever kleur in zich heeft. Het is een creamy lakje en dekt in twee laagjes.


French quarter for your thoughts. Een licht grijs, creamy nagellakje. Dekt ook in twee lagen.


Honk if you love OPI. Mijn favoriet! Een wijn rode, creamy kleur. Deze dekt in twee laagjes. Wat een prachtige kleur is dit.

Ik vind de Touring America collectie, een erg leuke collectie voor dit najaar. Hele draagbare kleuren en nagellakjes van goede kwaliteit. Ik ben fan!

Lots of love, Lotte