donderdag 24 november 2011

Outfit: Winter, I'm not ready for you


Het is alweer veel te lang geleden, dat ik outfit online heb gezet! Daarom vandaag weer een outfit of the day voor jullie. Als jullie me een beetje kennen, dan weten jullie waarschijnlijk ook, dat ik een hekel heb aan de winter en het koud hebben. Zo langzamerhand word het steeds kouders en ik loop ondertussen al weer in m'n dikke winterjas. Af en toe komt het zonnetje er nog door, en daar past deze outfit goed bij! Maar winter, ik zit nog steeds niet op je te wachten..



Ik draag een jeans van de Zara, die ik combineer met een beige blouseje van de Vero Moda. Ik ben helemaal weg van dit blouseje! Hij valt lekker los en de kleur vind ik erg goed bij me passen. Ik combineer hierbij een muts en mijn Uggs, lekker winters.




Het blousje heeft kanten details op de schouders en in de taille. Het blousje zelf ik helemaal niet zo warm, maar ik draag er wel een topje onder. Ik vind hem gewoon zo leuk! Op mijn nagels draag ik een lakje van OPI en een ring van de C&A, I like!

Wat vinden jullie van m'n outfit en wat dragen jullie met dit weer het liefst?

Lots of love, Lotte